5 razlogov za začetek uporabe digitalnega sporočanja
od Luka Žvar
Digitalno sporočanje je oblika vizualnega komuniciranja preko namenskih zaslonov, ki prikazujejo multimedijske vsebine različnih formatov. Uporablja se za grajenje in krepitev blagovnih znamk kot tudi pospeševanje prodaje in informiranje.
V našem starejšem blogu si lahko preberete zanimive načine in ideje kako digitalno sporočanje uporabljati, tokrat pa bomo obdelali razloge za začetek uporabe.
Zasloni digitalnega sporočanja so skorajda že povsod; v trgovinah, restavracijah, hotelih, na avtobusnih postajah in samih avtobusih, na letališčih in stadionih, svetijo pa se tudi iz pročelij vidnejših stavb. Tehnologija je močno spremenila vedenje ljudi. Za mnoge od nas je digitalni zaslon prva stvar, ki jo pogledamo zjutraj in zadnja pred spanjem. V vmesnem času pa so digitalni zasloni v naših žepih kamorkoli gremo.
S toliko razpoložljivimi informacijami in toliko motnjami je težko pritegniti pozornost ljudi. To pa zna biti še posebno težka naloga za trgovce, saj tiskanje (plakati in letaki) preprosto nima več istega učinka kot nekoč. V današnjem povezanem svetu najuspešnejši trgovci že združujejo digitalne in fizične interakcije, da ustvarijo več-zaznavno izkušnjo nakupovanja.
Sprijaznimo se, priročnost spletnega nakupovanja bo težko premagati, vendar pa se lahko za trgovce na drobno, prav digitalno sporočanje izkaže za asa v rokavu. Koristi digitalnega sporočanja so številne, zato smo se omejili na samo 5 najbolj prepričljivih razlogov, zakaj morate začeti uporabljati digitalno sporočanje.
1. Vaše stranke že zahtevajo digitalno sporočanje
V raziskavi podjetja Nielsen s 1.000 kupci, ki so navajeni na digitalno sporočanje, jih je 42% razkrilo, da bi raje nakupovali v trgovini z digitalnim sporočanjem, 68% pa jih je priznalo, da digitalno sporočanje vpliva na njihove nakupne odločitve. 77% jih je povedalo, da jim je digitalno sporočanje pomagalo izvedeti več o izdelkih.
Stranke digitalne zaslone že uporabljajo za vse druge vidike svojega življenja, zato je skoraj pričakovano, da bodo tudi ob vstopu v vašo poslovalnico, našli izkušnjo z digitalnim zaslonom.
Pomislite tudi, kaj to pove o vaši blagovni znamki, ko vsi razen vas, že nagovarjajo kupce z digitalno izkušnjo.
Si lahko privoščite, da vas vidijo kot zastarel brand, ki zaostaja za časom?
Slika 1: Si lahko privoščite, da vas vidijo kot zastarel brand, ki caplja za časom?
2. V nakupovalno izkušnjo vdihne novo življenje
Za človeško oko so bolj privlačne gibljive slike in dinamični videoposnetki kot pa statična slika.
Digitalno sporočanje vam omogoča, da kombinirate besedilo, grafiko, video posnetke in zvoke. Tako bo vaše sporočilo bolj prepričljivo in vizualno privlačno.
Digitalno sporočanje vam omogoča tudi vsestranskost. Da pa ne boste samo obveščali, prodajali in reklamirali, lahko tudi zabavate vaše stranke. Zaslone postavite na prava mesta ter strateške točke in tako lahko čakalno linijo spremenite v zabavo.
Študije so pokazale, da lahko digitalno sporočanje percepcijo kupčeve čakalne dobe zmanjša za do 35 odstotkov.
Slika 2: Digitalno sporočanje percepcijo čakalne dobe zmanjša za do 35 odstotkov.
3. Zmanjšuje odpadke in stroške (eco friendly)
Pomislite o stroških in okoljskem odtisu tiskanega oglaševanja (plakati, letaki …). Posekajo se drevesa, uporabijo se strupena črnila, prištejte še strošek tiskanja, prevoza in dela. Na koncu pa vse skupaj konča v smeteh:(.
Čeprav zasloni za digitalno sporočanje porabljajo energijo za obratovanje, ni potrebno ničesar fizično izdelati ali kupiti, zaradi česar so veliko bolj prijazna možnost oglaševanja.
Slika 3: Digitalno sporočanje je eco friendly.
4. Ravnajte pravočasno in svobodo
Maloprodajna pokrajina se hitro spreminja. Če želite poslovati dobro in uspešno, se morate hitro odzvati na tržne razmere. Pa naj gre za spreminjanje zalog ali nove konkurenčne ponudbe, produkte ali cene.
Potrebujete časovno občutljivo oglaševanje, toda narava tiska je zamudna. Sporočila je treba ročno natisniti, postaviti in odstraniti, kar lahko povzroči veliko zamujenih priložnosti.
Z nekaj preprostimi kliki vam digitalno sporočanje omogoča, da v realnem času sporočite več sporočil, jih v hipu spremenite in načrtujete njihov videz v različnih obdobjih dneva.
5. Digitalno sporočanje privlači pozornost
Današnji zasloni za digitalno sporočanje visoke ločljivosti so preprosto čudoviti. Neverjetno ostra kakovost slike in žive barve pomenijo, da bo vaše sporočilo imelo boljše možnosti, da se bo prebilo skozi šum in monotonost ter tako pritegnilo pozornost ljudi.
Digitalno sporočanje ni več enosmerni dialog med vami in strankami. Razmislite o kioskih in zaslonih občutljivih na dotik, promociji z elementi gamefikacije in integraciji družabnih medijev.
Slika 4: Digitalno sporočanje privlači poglede.
Zaključek
Positivin sistem digtalnega sporčanja MMS je enostaven za uporabo. Primeren je za podjetja in organizacije vseh velikosti. Z njim smo med drugim že opremili vse poslovalnice A1 in lekarne širom Slovenije (Salus). Ponujamo tudi širok nabor strojne opreme (zasloni, kioski, predvajalniki …), ki lahko služi vsakemu namenu ali budgetu.
Za dodatne informacije ali ponudbe nam pišite na info@positva.si in z veseljem se vam bomo posvetili.
Slika 5: Positivin sistem digitalnega sporočanja MMS je prisoten v vseh poslovalnicah A1.
Priporočeni prispevki
Kako spletno trgovino pripraviti na praznične nakupe?
3. oktobra, 2024
Positiva prejela nagrado WEBSI za prenovo spletne strani Telekom.si
16. septembra, 2024
Začnimo
vaš projekt
Vsaki stranki se posvetimo 100 odstotno. Kontaktirajte nas in skupaj bomo našli najbolj optimalno rešitev za vaš posel, skupaj bomo ustvarili nekaj čudovitega.
ZAČNIMO PROJEKT