Delo od doma preko virtualnih pisarn
Delo od doma je zaradi različnih dejavnikov (epidemije, priročnost, stroškovna učinkovitost …) v porastu. Virtualne pisarne pa omogočajo, da lahko potekajo nekateri delovni procesi nemoteno tudi od doma.
Procesi, ki jih je v organizaciji potrebno vzpostaviti in zagotoviti so:
- Komunikacija med zaposlenimi
- Dostop do poslovnih dokumentov in aplikacij
- Dodeljevanje nalog in spremljanje aktivnosti
Najprimernejše poti in orodja za doseganje zgoraj navedenih ciljev so:
- Microsoft Office365 orodja
- VPN povezave in oddaljeno namizje
- VDI infrastruktura
Microsoft Office365 orodja
Microsoftova orodja vam omogočajo poenoteno delo na vseh napravah (računalnik, tablica in telefon).
MS Exchange Online vam omogoča:
- Elektronsko pošto, koledarje, opravila, kontakte dosegljivi kadarkoli in iz katerekoli naprave
MS Teams – orodje za komunikacijo in sodelovanje vam omogoča:
- Ustanovitev virtualnih pisarn oddelkov podjetja
- Vzpostavitev ekip in managementa
- Izboljšanje obveščenosti med ekipami
- Sestanke
- Komunikacijo
MS Teams + Sharepoint/OneDrive for business vam omogočajo:
- Da so ključni dokumenti podjetja vedno na voljo
- Hkratno delo na istih dokumentih
- Varen dostop
- Upravljanje s pravicami in dostopi
- Arhiv in verzioniranje datotek ter možnost sledenja spremembam
MS Teams + Planner vam omogočata:
- Orodja za dodeljevanje in spremljanje nalog
- Spremljanje stanja nalog in opravil
- Dodeljevanja opravil
- Pregled
navidezno zasebno omrežje - VPN
VPN (Virtual Private Network) poveže naš računalnik, mobilni telefon ali tablico na drugi računalnik ali strežnik, ki se nahaja na drugi lokaciji in nam tako omogoča uporabo in dostop do vseh servisov in aplikacij podjetja iz oddaljene lokacije. Celoten proces prijave in prenosa podatkov poteka šifrirano.
V kombinaciji z VPN se lahko vzpostavi tudi direktna povezava na zaslon računalnika ali terminalskega strežnika (remote desktop).
Remote Desktop ali oddaljeno namizje omogoča uporabniku priklop na katerikoli drug računalnik, ki je v istem ali drugem lokalnem omrežju. Uporabnik vidi zaslon oddaljenega računalnika kot da je njegov zaslon in lahko dela na računalniku tako, kot bi dejansko sedel za tem računalnikom.
Remote Web – APP
V kolikor imate v podjetju remote desktop strežnik, le-ta omogoča dostop do aplikacij in dokumentov podjetja enostavno preko spletnega vmesnika. Uporabnik na računalniku ali tablici zunaj podjetja vzpostavi varno povezavo do podjetja. Tako lahko v trenutku uporablja vse aplikacije direktno iz svojega namizja, kot da bi jih imel nameščene na svojem računalniku. V kolikor imate v podjetju npr. Microsoft Navision, ga lahko brez kakršnekoli namestitve uporabljate tudi na domačem računalniku, ki je predhodno v ozadju povezan s službenim remote desktop strežnikom.
infrastruktura VDI
Pri VDI infrastrukturi gre za celovito rešitev IT infrastrukture v oblaku. Do svojih delovnih postaj in strežniških resursov dostopate direktno preko varne oddaljene povezave iz katerekoli naprave. Ker se celotna infrastruktura nahaja v oblaku, je na voljo vedno in od koderkoli.
poskribite tudi za Varnost
S povečanjem obsega dela od doma, pa se poveča tudi možnost vdora, okuž in že obstoječih zlonamernih kod na domačih računalnikih, ki so sedaj del poslovnega omrežja.
Potrebno je zagotoviti ustrezne rešitve, ki bodo ščitile podjetje pred nevarnostmi, ki lahko pridejo iz oddaljenih omrežij.
Z ustrezno varnostjo rešitvijo kot je npr. WatchGuard, se lahko potrebna varnost implementira hitro in enostavno.
V nasprotnem, pa ste primorani zagotoviti restrikcije in nadzor uporabnikov: filtriranje spletnega prometa, blokiranje neprimernih vsebin, preverjanje zaščite računalnikov …
Začnimo
vaš projekt
Vsaki stranki se posvetimo 100 odstotno. Kontaktirajte nas in skupaj bomo našli najbolj optimalno rešitev za vaš posel, skupaj bomo ustvarili nekaj čudovitega.
ZAČNIMO PROJEKT
Oglejte si naš portfolio
Vabljeni k ogledu nekaj naših izpostavljenih projektov na katere smo še posebno ponosni.
PORTFOLIO