fbpx

IZDELAVA B2B SPLETNIH TRGOVIN

B2B spletna trgovina, vaša strateška prednost

IZKORISITE POTENCIAL VAŠEGA PODJETJA

Positiva_ICO_SpletnaTrgovina_03

B2B stranke danes od svojih prodajalcev želijo prvovrstno in gladko izkušnjo: pričakujejo hiter in enostaven nakup, neprekinjene možnosti nakupovanja ter udobje.

B2B = B2C.

Dobro izkušnjo B2B spletne prodaje opredeljujejo: jasne informacije o cenah, realno-časovna in natančna razpoložljivost zalog, preglednost prodajnih zahtevkov ter vsebina, ki je prilagojena določenim nakupnim fazam, skupinam in ljudem. Vse to je pomembno za najboljšo digitalno izkušnjo.

Pri Positivi vam s svojimi B2B rešitvami zagotavljamo vse našteto in še več.

B2B spletna trgovina je lahko prodajni kanal, zaradi katerega vaše podjetje raste s pospeškom.

Ključno je, da za izdelavo vaše B2B spletne trgovine izberete partnerja, ki razume tako vaše potrebe kot tudi potrebe vaših kupcev.

Zaupajte nam svoje želje, potrebe in ideje, mi pa vam bomo najprej svetovali in nato tudi izvedli najbolj optimalno rešitev.

PREDNOSTI B2B SPLETNE TRGOVINE

Podjetja nenehno iščejo nove trge in nove tržne poti za svoje izdelke. Prodaja je tako našla svoj nov tržni kanal, B2B spletno trgovino, ki ima mnoge prednosti:

Spletna trgovina, ki deluje 24ur na dan

Prednost pred vašo konkurenco

Nižji stroški obratovanja internetne trgovine in s tem posledično nižje cene

Uporabniški profili kupcev

Pospeševanje prodaje v obstoječih (fizičnih) trgovinah preko marketinških akcij

Možnost poslovnih analiz in statistike

Različne cene za različne kupce

Več artiklov, širši asortiman v trgovini

Lažji pregled in ažuriranje podatkov o izdelkih, asortimanom spletne trgovine

Upravljanje s podatki v internetni trgovini od koderkoli, kadarkoli

Kupci imajo vse dokumente na enem mestu

Informacijska podpora prodaji v obstoječih trgovinah

Mnoge ostale prednosti, ki jih ima izdelava spletne trgovine

ZNAČILNOSTI IZDELAVE B2B SPLETNE TRGOVINE

Positiva_ICO_SpletnaTrgovina_02

Za izdelavo uspešne B2B spletne trgovine je ključnega pomena, da razvijalci in strategi upoštevamo specifične potrebe in zahteve poslovnih uporabnikov.

Te potrebe so pogosto bolj kompleksne kot pri B2C trgovinah zaradi večjih obsegov naročil, zahtevnosti produktov in dolgoročnih poslovnih odnosov, ki zahtevajo večjo prilagodljivost in funkcionalnost.

Tu je nekaj ključnih značilnosti, ki jih mora imeti dobra B2B spletna trgovina, da učinkovito zadovolji te zahteve:

Prilagodljivost in skalabilnost

Sistem mora biti zmožen rasti skupaj s podjetjem, kar pomeni, da mora podpirati povečanje obsega poslovanja brez izgube zmogljivosti ali funkcionalnosti.

Integracija z drugimi sistemi

B2B trgovina mora omogočati integracijo z obstoječimi poslovnimi sistemi, kot so ERP (Enterprise Resource Planning), CRM (Customer Relationship Management) in SCM (Supply Chain Management), da se zagotovi nemoteno in avtomatizirano poslovanje.

Možnosti prilagajanja in personalizacije

Platforma mora omogočati prilagajanje izdelkov in cen glede na specifične potrebe in pogodbe s posameznimi strankami. Prav tako naj omogoča personalizacijo uporabniške izkušnje na podlagi vedenja in preferenc kupca.

Robustna varnost

Ker B2B transakcije pogosto vključujejo občutljive poslovne informacije, je nujno, da spletna trgovina vključuje napredne varnostne funkcije, kot so SSL certifikati, varno shranjevanje podatkov in napredne možnosti avtentikacije.

Podpora več valut in jezikov

Za podjetja, ki poslujejo na globalnem trgu, je ključno, da njihova B2B trgovina podpira različne valute in jezike, kar olajša poslovanje s tujimi strankami.

Učinkovito upravljanje naročil in zalog

Sistem bi moral omogočati enostavno upravljanje naročil, avtomatizirano obdelavo in realnočasovni vpogled v zaloge, da se zagotovi hitra in učinkovita dobava.

Močna podpora za mobilne naprave

Ker je vse več poslovnih uporabnikov odvisnih od mobilnih naprav, mora biti B2B trgovina optimizirana za mobilne naprave, kar omogoča enostavno brskanje, naročanje in upravljanje naročil na poti.

Podrobna analitika in poročanje

Platforma naj nudi napredna orodja za analizo in poročanje, ki omogočajo podjetjem, da razumejo nakupno vedenje strank, učinkovitost prodajnih akcij in druge ključne kazalnike uspešnosti.

Upravljanje kompleksnih cenovnih struktur

B2B trgovina mora omogočati upravljanje kompleksnih cenovnih hierarhij in popustov, ki so pogosto del poslovnih pogodb.

Kakovostna podpora strankam

Vključitev funkcij za podporo strankam, kot so klepet v živo, podporne strani za pomoč in interaktivni FAQ, ki strankam omogočajo, da hitro najdejo rešitve za svoja vprašanja.

Proces odobravanja in večstopenjsko naročanje

Omogočanje procesov odobravanja za naročila in podpora za večstopenjsko naročanje znotraj organizacije stranke.

Fleksibilnost pri plačilih

Podpora različnim plačilnim metodam, vključno s plačilnimi pogoji, ki so prilagojeni poslovnim uporabnikom, kot so plačila po fakturi, odlogi plačila in drugo.

POVEZLJIVOST Z RAČUNOVODSKIMI SISTEMI (ERP)

B2B spletena trgovina je povezljiva z nekaterimi ERP-sistemi v Sloveniji, kot so MS Dynamics Navision, Saop, Vasco, Pantheon, Birokrat in Naturalis. Trgovino lahko povežemo tudi z vašim ERP sistemom.

UPORABLJENE TEHNOLOGIJE

Pri Positivi za izgradnjo B2B spletnih trgovin uporabljamo trenutno najbolj uporabne in razširjene platforme: Magento in WooCommerce.

Začnimo
vaš projekt

Vsaki stranki se posvetimo 100 odstotno. Kontaktirajte nas in skupaj bomo našli najbolj optimalno rešitev za vaš posel, skupaj bomo ustvarili nekaj čudovitega.


ZAČNIMO PROJEKT

Oglejte si naš portfolio

Vabljeni k ogledu nekaj naših izpostavljenih projektov na katere smo še posebno ponosni.

PORTFOLIO

ZAČNIMO PROJEKT