fbpx



Blog





Kako vzpostaviti virtualno pisarno

home office positiva rešitve d.o.o.

Glede na trenutne razmere z epidemijo novega korona virusa, je za ohranitev nemotenih delovnih procesov, priporočljiva vzpostavitev dela od doma z uporabo t.i. virtualnih pisarn. Hiter in primeren odziv z vzpostavitvijo virtualnih pisarn, lahko pomeni za vaš posel ločnico med nemotenim delovanjem in zmedo, v najhujših primerih pa tudi kolapsom. Virtualne pisarne nam namreč omogočajo, da lahko potekajo nekateri delovni procesi nemoteno tudi od doma.

Procesi, ki jih je v organizaciji potrebno vzpostaviti in zagotoviti so:

  • Komunikacija med zaposlenimi
  • Dostop do poslovnih dokumentov in aplikacij
  • Dodeljevanje nalog in spremljanje aktivnosti

Poti in orodij za doseganje zgoraj navedenih ciljev je kar nekaj, poglobimo se le v tri najbolj primerne:

  • Microsoft Office365 orodja
  • VPN povezave in oddaljeno namizje
  • VDI infrastruktura

Microsoft Office365 orodja

Slika: Orodja MS Office 365

MS Exchange Online vam omogoča:

  • Elektronsko pošto, koledarje, opravila, kontakte dosegljivi kadarkoli in iz katerekoli naprave

MS Teams – orodje za komunikacijo in sodelovanje vam omogoča:

  • Ustanovitev virtualnih pisarn oddelkov podjetja
  • Vzpostavitev ekip in managementa
  • Izboljšanje obveščenosti med ekipami
  • Sestanke
  • Komunikacijo

MS Teams + Sharepoint/OneDrive for business vam omogočajo:

  • Da so ključni dokumenti podjetja vedno na voljo
  • Hkratno delo na istih dokumentih
  • Varen dostop
  • Upravljanje s pravicami in dostopi
  • Arhiv in verzioniranje datotek ter možnost sledenja spremembam

MS Teams + Planner vam omogočata:

  • Orodja za dodeljevanje in spremljanje nalog
  • Spremljanje stanja nalog in opravil
  • Dodeljevanja opravil
  • Pregled

Microsoftova orodja vam omogočajo poenoteno delo na vseh napravah (računalnik, tablica in telefon). Več o MS Teams pa si lahko preberete v našem prejšnjem blogu.

Slika: Sestanek preko MS Teams.

VPN (navidezno zasebno omrežje)

VPN (Virtual Private Network) poveže naš računalnik, mobilni telefon ali tablico na drugi računalnik ali strežnik, ki se nahaja na drugi lokaciji in nam tako omogoča uporabo in dostop do vseh servisov in aplikacij podjetja iz oddaljene lokacije. Celoten proces prijave in prenosa podatkov poteka šifrirano.

Skica: Kako deluje VPN.

V kombinaciji z VPN se lahko vzpostavi tudi direktna povezava na zaslon računalnika ali terminalskega strežnika (remote desktop).

Remote Desktop ali oddaljeno namizje omogoča uporabniku priklop na katerikoli drug računalnik, ki je v istem ali drugem lokalnem omrežju. Uporabnik vidi zaslon oddaljenega računalnika kot da je njegov zaslon in lahko dela na računalniku tako, kot bi dejansko sedel za tem računalnikom.

Slika: Remote desktop.

Remote Web-APP

V kolikor imate v podjetju remote desktop strežnik, le-ta omogoča dostop do aplikacij in dokumentov podjetja enostavno preko spletnega vmesnika. Uporabnik na računalniku ali tablici zunaj podjetja vzpostavi varno povezavo do podjetja. Tako lahko v trenutku uporablja vse aplikacije direktno iz svojega namizja, kot da bi jih imel nameščene na svojem računalniku. V kolikor imate v podjetju npr. Microsoft Navision, ga lahko brez kakršnekoli namestitve uporabljate tudi na domačem računalniku, ki je predhodno v ozadju povezan s službenim remote desktop strežnikom.

VDI infrastruktura – virtualizacija delovnih postaj

Pri VDI infrastrukturi gre za celovito rešitev IT infrastrukture v oblaku. Do svojih delovnih postaj in strežniških resursov dostopate direktno preko varne oddaljene povezave iz katerekoli naprave. Ker se celotna infrastruktura nahaja v oblaku, je na voljo vedno in od koderkoli.

Skica: Vaše virtualno namizje (VDI infrastruktura).

Kako vam lahko pomagamo?

V prvi vrsti vas vabimo na e-sestanek, kjer vam bomo prestavili delo v virtualnih pisarnah in primere dobre prakse. Po seznanitvi z vašimi procesi vam bomo predstavili tudi rešitve, ki bi bile najbolj primerne za vašo organizacijo.

Nadalje vam lahko pomagamo z implementacijo rešitev:

  • Vzpostavitev ali pomoč pri vzpostavitvi virtualnih pisarn
  • Svetovanje glede programske opreme in licenc

Kadarkoli pa smo vam na voljo tudi za on-line usposabljanja, pomoč in svetovalne webinarje.

Kontaktirate nas lahko na info@positiva.si in z veseljem se vam bomo posvetili.


Luka Žvar

Project manager at Positiva d.o.o.



Začnimo
vaš projekt


Vsaki stranki se posvetimo 100 odstotno. Kontaktirajte nas in skupaj bomo našli najbolj optimalno rešitev za vaš posel, skupaj bomo ustvarili nekaj čudovitega.


ZAČNIMO PROJEKT
ZAČNIMO PROJEKT