Nekaj statistike o izkušnji B2B kupca
od Luka Žvar
Izkušnje, s katerimi se ljudje srečujejo v vsakdanjem življenju kot potrošniki, zdaj oblikujejo tudi njihova pričakovanja v poslovnem (B2B) svetu. Dejansko se meje med B2B in B2C kupci vedno bolj brišejo, in prav to spoznanje koristi veliko podjetjem, ki izboljšujejo strategijo svoje B2B spletne prisotnosti.
Kako izgleda potovanje sodobnega B2B kupca? Kako se zanaša na digitalne kanale za bolj informirane nakupe na spletu?
Spodnja statistika odgovarja na ta vprašanja, pove pa nam še mnogo več.
1. Ogromen delež B2B kupcev (77%) je reklo, da je bil njihov zadnji nakup, ki so ga opravili, zapleten ali težaven. (Vir: Gartner)
2. Ko B2B kupci razmišljajo o nakupu, se več časa porabi za samostojno raziskovanje prek spleta. Manj se ga porabi za srečanje s potencialnimi dobavitelji. (Vir: Gartner)
3. 61 % B2B kupcev je povedalo, da se pri ocenjevanju pred nakupom zanašajo na kolege, trenutne uporabnike in ocene na spletu. (Vir: Demand Gen Report)
4. 4 od 10 B2B podjetij po vsem svetu je povedalo, da menijo, da je popoln pogled na kupca (customer view) velika prednostna naloga v naslednjih dveh letih. (Vir: eMarketer)
5. 50 % vprašanih B2B podjetij iz vsega sveta, je povedalo, da je obvladovanje omnichannel izkušnje vodilna prednostna naloga v naslednjih dveh letih. (Vir: eMarketer)
6. Tretjina anketirancev je dejala, da si prizadevajo za boljše izkoriščanje podatkov za prodajo/servis strankam skozi celotno potovanje B2B kupca. (Vir: eMarketer)
7. Leta 2018 je v ZDA spletna trgovina predstavljala 12% celotne prodaje B2B. (vir: Forrester)
8. Ko gre za spletne prodajne portale, ki jih B2B kupci uporabljajo za raziskovanje in nakup B2B izdelkov, Amazon Business vzame največji kos kolača: 78,4%. Visoko na lestvici so še Alibaba (36,5%), Thomas (28,4%) in Global Sources (16,6%). (Vir: : eMarketer)
9. Letos bodo B2B podjetja v ZDA porabila 6,08 milijard ameriških dolarjev za digitalno oglaševanje, kar je 18,7% več kot leto prej. (Vir: eMarketer)
10. 80% kupcev uporablja mobilne naprave skozi različne faze na poti B2B nakupa. (Vir: BCG Research)
11. Pričakuje se, da bo skupni delež B2B prodaje preko e-trgovin dosegel 1,8 trilijona dolarjev in bo do leta 2023 predstavljal 17% vse B2B prodaje v ZDA. (Vir: Forrester)
12. 67% B2B kupcev pravi, da je design spletnega mesta trgovine najpomembnejši dejavnik pri odločitvi o nakupu. (Vir: Zfort Group)
13. Povprečna stopnja B2B konverzije je 10%, v primerjavi s 3% za B2C. (Vir: Zfort Group)
Glede na navedeno je B2B res čedalje bolj podoben B2C. Pri Positivi smo strokovnjaki za B2B rešitve na Magento platformi, naša zadnja dva večja B2B projekta sta rešitvi za Farmadent in Salus.
Če torej želite svoje podjetje popeljati v prihodnost, nas pokličite na 01 620 33 13, ali pa nam pišite na info@positiva.si.
Priporočeni prispevki
Kako spletno trgovino pripraviti na praznične nakupe?
3. oktobra, 2024
Positiva prejela nagrado WEBSI za prenovo spletne strani Telekom.si
16. septembra, 2024
Začnimo
vaš projekt
Vsaki stranki se posvetimo 100 odstotno. Kontaktirajte nas in skupaj bomo našli najbolj optimalno rešitev za vaš posel, skupaj bomo ustvarili nekaj čudovitega.
ZAČNIMO PROJEKT