Nekaj zanimive statistike o mobilnih aplikacijah
od Luka Žvar
Se kdaj vprašate koliko ur uporabniki dnevno prebijejo na svojih mobilnih napravah ali morda koliko interakcij uporabniki dnevno opravijo na svojih mobilnih naravah? Morda pa se sprašujete ali naj bo vaše podjetje dostopno preko mobilne platforme?
Pri Positivi imamo radi vse digitalno. Od mobilnih aplikacij, spletnih strani in trgovin do načrtovanja uporabniške izkušnje. Za vas smo pripravili kratko in zanimivo statistiko, ki vam bo ponudila odgovore na vprašanja zgoraj in še nekaj več.
1. Do leta 2022 naj bi se število mobilnih uporabnikov po vsem svetu povečalo na 7,26 milijarde. (Statista)
Če se sprašujete, ali je mobile prihodnost za vašo blagovno znamko, uporabite zgornji podatek kot znamenje. Going Mobile ne pomeni, da morate nujno imeti mobilno aplikacijo, pomeni tudi mobilnikom prijazno spletno mesto (responsive design), ki bo ustrezalo izkušnji namizja. Ne glede na to, katera pot je najboljša za vašo blagovno znamko, pa je čas, da postanete dostopni na vseh platformah.
2. Povprečen uporabnik dnevno porabi 3,7 ure (3 ure 40 min) na svojem pametnem telefonu. (App Annie)
Vedno bolj smo odvisni od tega, da kar se da hitro pridemo do informacij z iskanjem, potegom in tapkanjem po telefonu. Smo v dobi, ko se avtomatsko odločimo, da bomo svoje raziskave in poizvedbe najprej opravili na mobilcu, pred uporabo računalnika. Čas je torej, da svojo blagovno znamko ponudite tam, kjer občinstvo najprej išče: na mobilnih napravah.
3. Povprečen uporabnik pametnih telefonov tapkne, potegne ali klikne na svoj telefon 2.617 krat na dan. (BankMyCell)
Ker se mobilnost vse bolj in bolj vključuje v naše vsakdanje življenje, bo to število le še naraščalo. Če želite biti dosegljivi in privlačni na mobilnem telefonu, to pomeni, da morate ustvariti interaktivno in prilagojeno izkušnjo za svoje uporabnike. To pa bo zagotovilo, da bodo uporabniki z vašo blagovno znamko še naprej brskali, tapkali, klikali in sodelovali.
4. Do leta 2021 naj bi svetovna poraba za mobilno oglaševanje dosegla 240 milijard $. (App Annie)
Kot smo že omenili, mobile ne pomeni nujno, da morate ustvariti aplikacijo; lahko pomeni tudi preusmeritev vaših tržnih in marketinških prizadevanj (budgetov) na mobilne naprave/kanale.
Primer: Številne brezplačne aplikacije pridobivajo prihodek s prodajo oglasnega prostora, zato izkoristite to priložnost za nakup oglasnega prostora v teh priljubljenih aplikacijah. Imate brezplačno aplikacijo? To je vaša priložnost za prodajo oglasnega prostora.
5. Predvideva se, da bodo mobilne aplikacije do leta 2023 ustvarile več kot 935 milijard $ prihodkov s plačanimi prenosi in oglaševanjem v aplikacijah. (Statista)
Če imate plačljivo aplikacijo, je zagotovo težko pridobiti kupce. Toda če so vaše stranke zveste vaši blagovni znamki, bodo pripravljene plačati za dostop do vaše aplikacije. Glavna prednost plačljive aplikacije pa je v tem, da z vsakim prenosom zaslužite.
6. Predvideva se, da bo svetovna prodaja pametnih telefonov leta 2020 dosegla 1,56 milijarde enot ali več. (Statista)
Da bo jasno, to ni skupno število pametnih telefonov, za katere se predvideva, da bodo v uporabi ali v obtoku. To je skupno število pametnih telefonov, ki naj bi jih prodali uporabnikom v letu 2020. Ti tipi potrošnikov lahko segajo od novih uporabnikov, ki dobijo svoj prvi pametni telefon, do uporabnikov, ki končno nadgrajujejo svoj iPhone 7 na iPhone 11.
7. 48% dnevnega dostopa do interneta se zgodi prek mobilnih naprav. (We Are Social)
Bodite pred svojimi tekmeci, ki se še ne postavljajo z mobilno izkušnjo. Zdaj je čas, da poiščete digitalno strategijo, ki ne bo ustrezala samo vašim potrebam, ampak tudi potrebam vaše publike. Uporabniki ne bodo čakali, da bodo imeli dostop do prenosnika, da opravijo svoje raziskave in poizvedbe; želijo takojšnje rezultate (na mobilnih napravah).
8. Leta 2019 je globalni prenos mobilnih aplikacij dosegel 204 milijard, Kitajska (več kot 90 milijard), Indija (skoraj 20 milijard) in ZDA (več kot 10 milijard) pa so se uvrstile med prve tri države. (App Annie)
Od leta 2016 se letni prenosi aplikacij po vsem svetu povečajo za 45%, kar kaže, da uporabniki nenehno iščejo nove in zanimive aplikacije. Nikoli ni prepozno, da se pridružite industriji aplikacij za mobilne naprave, saj uporabniki nenehno iščejo nove načine za racionalizacijo svojega življenja.
9. 39,9% uporabnikov odstrani mobilne aplikacije zaradi pomanjkljive uporabe. (CleverTap)
Ne morate pa samo razviti aplikacije in misliti, da ste že »zamagali«. Uporabnikom se morate tržiti kot koristna blagovna znamka, brez katere težko shajajo. Če še naprej posodabljate svojo aplikacijo z novimi funkcijami in vznemirljivimi postavitvami, bodo vaši uporabniki ostali zainteresirani in angažirani.
10. Povprečen uporabnik pametnih telefonov ima na svojem telefonu nameščenih več kot 80 aplikacij, vendar jih uporabljate le 9 dnevno in 30 vsak mesec. (Social Media Today)
Prvi korak je aplikacija. Naslednji korak je, da uporabnike vključite, da se vrnejo po več. Uporabniki porabijo več časa za svoje naprave, toda ali porabijo kaj časa z vašim izdelkom? Razmislite o digitalni strategiji, da lahko svojo znamko postavite tako, da postane del dnevne rutine uporabnikov.
11. Uporabniki porabijo v povprečju 11,7 minut na sejo v igralnih aplikacijah, v finančnih aplikacijah na sejo pa porabijo le 3,1 minute. (Leanplum)
Morda se vam zdi, da je med temi številkami velika razlika. Vendar je pomembno vedeti, da ima vsaka panoga svoja merila uspešnosti. Preden uvodno zavrnete zamisel o aplikaciji, ker ste npr. finančno podjetje, ne pozabite, da je lahko ROI vaše aplikacije kljub temu zelo visoka.
12. 90% ljudi uporablja pametne telefone v fizičnih trgovinah, da si pomagajo pri odločitvi o nakupu. (Social Media Today)
Ne preseneča, da spletno nakupovanje cveti. Če še niste vstopili v dobo spletnih trgovin, potem je sedaj res zadnji čas. Preden kupci kupijo izdelek v fizični trgovini, bodo na hitro poiskali, ali lahko najdejo ugodnejšo ponudbo (ne glede na to, ali gre za spletno ali drugo fizično trgovino). To da ste vidni pri teh kupčevih poizvedbah, pa je ključnega pomena, da si povečate bazena potencialnih strank.
13. 59% uporabnikov pametnih telefonov preferira blagovne znamke, katerih mobilno spletno mesto ali mobilna aplikacija omogočata hitro nakupovanje. (Google)
Vstop na trg spletnih trgovin ni vse, kar morate storiti. Uporabnikom morate zagotoviti brezhibno doživetje. Uporabniki na spletu nakupujejo iz enega razloga: enostavnosti. Če bodo morali za preprost nakup skozi neroden in zapleten proces, boste izgubili vso verodostojnost in kupci bodo verjetno svoj denar odnesli drugam. Pridobitev zvestobe in zaupanja kupcev je lahko trnova pot, a hkrati velik uspeh, ko pride do konverzije. Zato kupcem ne dajte razloga in priložnosti, da odidejo drugam.
Zaključek
Če še nimate kvalitetne prisotnosti na mobilni platformi, je sedaj zadnji čas, da ukrepate. Pri Positivi smo strokovnjaki tako za hibridne kot tudi nativne mobilne aplikacije, poslovne ali zabavnejše narave. Za vas pa lahko izdelamo tudi privlačno spletno stran, aplikacijo ali trgovino, ki bo prilagojena za vse mobilne naprave. Za dodatna vprašanja smo vam na voljo na info@positiva.si.
Priporočeni prispevki
Kako spletno trgovino pripraviti na praznične nakupe?
3. oktobra, 2024
Positiva prejela nagrado WEBSI za prenovo spletne strani Telekom.si
16. septembra, 2024
Začnimo
vaš projekt
Vsaki stranki se posvetimo 100 odstotno. Kontaktirajte nas in skupaj bomo našli najbolj optimalno rešitev za vaš posel, skupaj bomo ustvarili nekaj čudovitega.
ZAČNIMO PROJEKT