fbpx



MARKETING AUTOMATION SISTEM DNEVNIK

POSLOVNA REŠITEV

OGLED NAROČNIKA

NEKAJ O STRANKI


Časopisno podjetje Dnevnik je leta 1951 ustanovila konferenca SZDL Ljubljana, ki se je v decembru 1989 ustanoviteljstvu odpovedala. Dnevnik, d. d., je delniška družba od leta 1991. V letu 1996 se je v Dnevniku zaključilo lastninsko preoblikovanje po Zakonu o lastninskem preoblikovanju, s tem pa se je spremenila tudi struktura kapitala. Glavna dejavnost družbe Dnevnik, d. d., je redno izdajanje dnevnega časopisa Dnevnik, ki je prvič izšel 2. junija 1951 pod imenom Ljubljanski dnevnik. Bil je popoldnevnik in je pokrival predvsem Ljubljansko kotlino, del Gorenjske in del Dolenjske. 1. aprila 1968 je Ljubljanski dnevnik spremenil ime v Dnevnik, leta 1970 pa je dobil današnji format. Čas izdajanja se je z leti pomikal vse bolj proti jutru in spomladi 1988 je prešel na nočno izdajo. Časopis se je takrat dostavljalo že po vsej Sloveniji. Izhaja šestkrat na teden. Družba Dnevnik, d. d., izdaja tudi tednik Nedeljski dnevnik. Prva številka Nedeljskega dnevnika je izšla 7. januarja 1962. Poleg teh dveh edicij izdaja tudi priloge Pilot, Moj Dom, Nika, Doktor, Oddih in druge. Od januarja 1998 lahko bralci berejo Dnevnikove edicije tudi prek interneta. Časnik Dnevnik je razvil tudi tematske oglasne priloge, ki izhajajo kot del časnika, prepoznavnost in branost pa sta si utrdili tudi rubriki Zaposlitve & kariera ter Gazele. V avgustu 2009 je družba Dnevnik, d. d., odkupila blagovne znamke edicij družbe Razvedrilo, d. o. o., in od takrat izdaja ugankarske revije za vse starostne skupine zahtevnih reševalcev in začetnikov v svetu ugankarstva.

Bogata zgodovina časopisnega založništva, dolgoletna tradicija zdajateljske dejavnosti, kakovost novinarskega dela, njen položaj na trgu tiskanih medijev ter sedanja vloga in pomen za razvoj slovenske družbe časopisno hišo Dnevnik danes umeščajo med vodilne medijske hiše v državi.

Dnevnikova vizija je postati vodilna založniška hiša tiskanih in elektronskih edicij v Sloveniji, ki z integracijo medijskih in poslovnih priložnosti ustvarja višje donose kot najuspešnejši konkurenti v panogi.



O PROJEKTU

V podjetje Dnevnik smo vpeljali marketing automation sistem Mautic.

Marketing automation (avtomatizacija trženja-marketinga) marketinško in prodajno osebje osvobodi ponavljajočih se nalog ter pomaga pri povečanju dobička.

In kar je najbolje, vse to lahko opravi samodejno. Je tehnologija, ki avtomatsko upravlja procese trženja in marketinške kampanje na več kanalih. Z avtomatizacijo trženja lahko tako podjetja ciljate na stranke z avtomatiziranimi sporočili preko e-pošte, spleta, družabnih omrežij, SMS/MMS sporočil …

Več o tehnologiji marketing automation sistemov lahko preberete v dveh zapisih na našem blogu:


ZAČNIMO PROJEKT