Potešite radovednost vaših kupcev z dinamičnimi informacijami preko ESL sistema
od Luka Žvar
Začnimo na začetku, Electronic Shelf Label (ESL), po naše E-cenovka ali E-etiketa je način prikaza cen in dodatnih informacij s tehnologijo E-ink.
Tehnologija prikaza E-ink je idealna za elektronske cenovke na policah trgovin, saj omogoča izredno nizko porabo energije, zelo široke kote gledanja, mono ali 3-barvne možnosti ter bralnost podobno papirju v vseh svetlobnih pogojih. Elektronske etikete na policah tako trgovcem ponujajo možnost, da hitro in učinkovito brezžično posodabljajo vsebine, ne da bi morali natisniti etikete na papir in jih zamenjati ročno.
Potreba po dinamičnem prikazovanju informacij je vse večja
Svet je vsak dan bolj povezan in potrošniki imajo posledično dostop do več informacij kot kadarkoli prej. Praviloma potrošniki pred nakupom naredijo svojo domačo nalogo in raziskujejo, hočejo namreč pravi izdelek po pravi ceni.
To velja tako za spletno nakupovanje, kot tudi nakupovanje v poslovalnicah. Kupci pred nakupom tako raziskujejo doma, na poti, ne prenehajo pa niti, ko so že v sami trgovini.
Glede na študijo, ki jo je leta 2018 objavil Bazaarvoice, 82% uporabnikov pametnih telefonov pred nakupom v poslovalnici raziskuje na svojem telefonu.
Pri toliko informacijah na dosegu roke potrošnika, je za trgovine nujno, da sledijo zahtevam kupcev in jim ponudijo podrobnosti o izdelkih in ponudbah. Tako nekateri trgovci na drobno že leta uporabljajo dinamično oblikovanje cen, da lahko sledijo spreminjanju cen na vseh kanalih in trgovinah.
Vendar pa danes zaznavamo še večjo potrebo po informacijah o izdelku v realnem času, ki pa presega samo informacijo o ceni. Zato uporabljamo izraz „dinamične informacije“ – kar pa je omogočeno ravno z ESL.
Industrije, ki izkoriščajo dinamične informacije
Z E-cenovkami lahko pridobijo prav vse industrije/panoge, vse lahko izkoristijo preglednost ter dinamičnost in svojim strankam zagotovijo čim več podrobnosti o izdelku ali storitvi. Še posebej pa lahko koristijo v industrijah, kjer se informacije o proizvodih spreminjajo tako hitro kot se spreminjajo cene. To velja predvsem za gospodinjske aparate, elektroniko in še posebej za špecerijo.
V trgovini z živili, hrano ter pijačami so lastnosti, kot so izvor izdelka in sestavine, ki so zelo pomembne za kupce. Poleg tega velikost embalaže in cena na enoto nenehno nihata, saj proizvajalci konstantno prilagajajo in prirejajo embalažo. Z zagotavljanjem teh spreminjajočih se podrobnosti na E-cenovkah imajo kupci takojšen dostop do podatkov, ki so za njih bistveni.
Izboljšane informacije o cenah
Po raziskavi Planetretaila 80% vprašanih kupcev meni, da je cena najpomembnejši dejavnik pri nakupu v trgovini. Zatorej je bolje, da je le ta točna.
Akcije so vseprisotne, včasih imamo prav vsi občutek, da so akcije na izdelek skorajda že vsak dan. Imamo občutek, da je cel svet v AKCIJI. Vsemu temu pa je težko slediti, ko prilagoditve cen zahtevajo ročno spreminjanje papirnatih cenovk.
Konvencionalni trgovci na drobno imajo ogromno dela s tem, da uskladijo spremembe cen na svojih spletnih straneh s cenami, ki so v prodajalni. Kupci se vse bolj sprehajajo med digitalnimi in fizičnimi kanali, pri čemer pa pričakujejo, da bodo cene izdelkov in informacije skladne, da ne bo prihajalo do anomalij. Zagotavljanje te tekoče nakupovalne izkušnje pa je nemogoče, če so prikazane cene drugačne. In ravno zato, je lahko samodejno prilagajanje cen zelo koristno za nakupovalno izkušnjo.
Ključ do uspeha
Spletne trgovine pomenijo za klasične trgovine velik pritisk in grožnjo. Vendar pa dobri klasični trgovci priznavajo potrebo po novih tehnologijah in ne reciklirajo samo starih poslovnih modelov. Konstantno inovirajo, se prilagajajo in se posodabljajo. Tisti, ki pa se ne želijo prilagoditi, posledično ne napredujejo in se ujamejo v spiralo smrti.
Po anketah PlanetRetail RNG si 76% potrošnikov želi več digitalnih izkušenj v trgovini, in ta podatek je lahko za trgovce izrazito koristna informacija. Zazreti se je potrebno v prihodnost in sprejeti tehnologijo, ki kupcem zagotavlja informacije, ki si jih želijo. Naj bo to izvor izdelkov, promocija ali cena. ESL omogoča agilnost – in v današnjem hitro spreminjajočem se svetu je to lahko konkurenčna prednost.
Positivin ESL
Positiva sodeluje s podjetjem za e-cenovke in e-papir E-shelf-labels, ki je neposredni partner vodilnih proizvajalcev ESL tehnologije, kot so SES-imagotag, SoluM in Visionect, ki ponujajo najprimernejšo ESL rešitev za vaš projekt.
V kolikor vas zanima posodobitev vaših poslovalnic nas kontaktirajte na info@positiva.si, predstavili vam bomo velik izbor modelov različnih velikosti: od 48.0 × 36.6 mm do 218.3 x 265.8 mm.
Predstavili vam bomo tudi privlačno easy to use drag and drop programsko rešitev, ki vam omogoča centralno spreminjanje cen na policah vseh vaših poslovalnic.
Prav tako pa ponujamo tudi zanesljiv in varen sistem za pritrditev in montažo.
Priporočeni prispevki
Kako spletno trgovino pripraviti na praznične nakupe?
3. oktobra, 2024
Positiva prejela nagrado WEBSI za prenovo spletne strani Telekom.si
16. septembra, 2024
Začnimo
vaš projekt
Vsaki stranki se posvetimo 100 odstotno. Kontaktirajte nas in skupaj bomo našli najbolj optimalno rešitev za vaš posel, skupaj bomo ustvarili nekaj čudovitega.
ZAČNIMO PROJEKT