Povečajte stopnje vaših konverzij
od Luka Žvar
Vsaka organizacija potrebuje kvalitetno spletno prisotnost, da lahko razširi svoj doseg in vzpostavi verodostojnost na trgu in v industriji. Toda potencial vaše digitalne prisotnosti se tu ne ustavi. Poleg tega, da obiskovalce obveščate o vaši blagovni znamki in produktih, jih lahko tudi usmerite v smer, da postanejo vaši kupci. To je mogoče doseči z uporabo različnih orodij za digitalno trženje in marketing. Z njimi boste povečali vaše stopnje konverzij in posledično povečali vaše prihodke.
V tem zapisu povzemamo različne prakse in orodja, ki jih lahko izvajate za povečanje stopenj vaših konverzij.
1. Spremenite design spletne strani
Zastarela ali »zanemarjena« spletna stran bo ustvarila slab vtis na vaše obiskovalce. Čas je, da spremenite svoj design spletne strani, da bo ta vizualno privlačna, hkrati pa bo tudi izboljšala svojo funkcionalnost in namen.
Dobro oblikovana spletna stran igra ključno vlogo pri ustvarjanju leadov (interesentov) in obiskovalce motivira, da se pretvorijo v stranke. Poskrbeti morate tudi za optimizacijo vaše spletne strani za mobilne naprave. Glede na vse večje število uporabnikov pametnih telefonov vam lahko odzivno (responsive) spletno mesto pomaga privabiti več obiskovalcev in izboljšati stopnje konverzij. Leta 2021 nimate več izgovora, da vaše spletno mesto še ni prilagojeno za mobilne naprave!
Slika 1: Spremenite design vaše spletne strani
2. Povečajte hitrosti spletnega mesta
Preden vključite preveč grafik in animacij, da bi bilo vaše spletno mesto vizualno privlačno, pomislite, kako bo to lahko vplivalo na hitrost. Običajno obiskovalci ne želijo čakati več kot nekaj sekund, da se spletna stran naloži. In če se vaša spletna stran nalaga prepočasi, bo večina vaših obiskovalcev najverjetneje zapustila vaše spletno mesto.
Kako boste prepričali ciljno občinstvo, da kupi vaš izdelek, če stranke niti ne morejo videti vaše spletne strani? Ustvarjanje tekoče uporabniške izkušnje je končni cilj in hitro nalaganje spletne strani je pomemben del tega.
Slika 2: Povečajte hitrosti vašega spletnega mesta
3. SEO je ključen
Algoritmi iskalnikov se nenehno izboljšujejo, da bi uporabnikom pomagali enostavno najti tisto kar iščejo. Če želite ustvariti več organskega prometa (obiska) na svojih spletnih straneh, morate začeti izvajati SEO prakse.
Optimizacija vaše spletne strani v skladu z ustreznimi ključnimi besedami vam bo pomagala zagotoviti višjo uvrstitev na straneh spletnih iskalnikov. Če se vsebina vašega spletnega mesta prikaže na prvi strani, imate več možnosti, da prejmete več klikov. Posledično vas obišče več potencialnih strank, kar pa vodi v povečanje prodaje.
Slika 3: SEO je ključen
4. Vključite pametne pop-upe
Na svoje spletno mesto lahko vključite različne sloge pametnih pojavnih oken (pop-ups), da generirate leade in povečate prodajo. Na primer, pojavno okno za prijavo na e-novice je zanesljiv način za izgradnjo vašega e-poštnega seznama (mailing baze). S pomočjo pojavnih oken lahko obiskovalce obveščate tudi o trenutnih akcijah, popustih ali ponudbi za nove kupce.
Pojavna okna obiskovalce spodbudijo, da opravijo nakup ali postanejo del vašega obveščanja.
Slika 4: Vključite pametne pop-upe
5. Ustvarjanje ustreznih in visokokakovostnih vsebin
Visokokakovostna vsebina je odličen, a pogosto neizkoriščen način za povečanje prometa in stopenj konverzij vaše spletne strani. Z dodajanjem bloga na spletno stran lahko povečate število obiskovalcev.
Vsebina mora biti edinstvena, privlačna in pomembna za ciljno občinstvo. Prav tako je nujno, da se držite rednega urnika objavljanja. Poleg tega mora biti vsebina optimizirana tudi za spletne iskalnike.
Začnite torej uporabljati vsebinski marketing za povečanje interakcije s strankami, kot tudi za povečanje časa, ki ga obiskovalci preživijo na vaši spletni strani.
Slika 5: Ustvarjanje ustreznih in visokokakovostnih vsebin
6. Delajte na marketingu preko elektronske pošte
Ker se danes pojavlja že toliko sodobnih marketinških orodij, se vam morda zdi, da elektronska pošta ni več učinkovito tržno orodje. Ampak to ni res! Glede na študijo McKinsey and Company je e-poštno trženje 40-krat bolj učinkovito kot družbena omrežja.
Pravilne strategije trženja po elektronski pošti vam lahko pomagajo pri negovanju dolgoročnih odnosov s strankami in pri spodbujanju prodaje. E-poštna sporočila vam omogočajo, da se na individualni ravni povežete s svojimi strankami. Da pa bi danes uspeli z e-poštnim trženjem, bi morali redna promocijska (prodajno usmerjena) e-poštna sporočila nadomestiti z zelo personaliziranimi. Izkoristite najboljše prakse pri personalizaciji e-pošte, da zagotovite, da se vaše stranke počutijo videne in cenjene.
Slika 6: Delajte na marketingu preko elektronske pošte
7. Izboljšajte CTA-je
Imeti odlično oblikovano spletno stran polno privlačne vsebine ni dovolj za konverzije obiskovalcev. Brez močnih CTA (Call to Action – gumbov, akcij, dejanj) lahko vaši obiskovalci zapustijo spletno stran, ne da bi ukrepali (naredili karkoli).
V idealnem primeru bi morali biti CTA-ji zlahka vidni na vaši spletni strani. Razmislite lahko tudi o postavitvi več kot enega CTA-ja, da spodbudite uporabnike k kliku (akciji).
Slika 7: Izboljšajte CTA-je
8. Izvajajte A/B testiranje
Ni univerzalnega pravila za CTA-je, ki bi dobro delovala za vsako podjetje. Popolni CTA-ji za vašo spletno stran bodo odvisni od vašega “edinstvenega glasu” vaše blagovne znamke. Če se ne morete odločiti za izbiro med različnimi možnostmi, je najbolje, da opravite A/B testiranje. Obe možnosti lahko preizkusite ločeno. Tako ugotovite katera opcija prinaša boljše rezultate. A/B testiranje se lahko uporablja tudi za primerjavo in testiranje landing (pristajalnih) strani, ostalih elementov oblikovanja, elektronske pošte in tako naprej.
Slika 8: Izvajajte A/B testiranje
9. Video
Mnogi niso preveč navdušeni nad tem, da bi se prebijali skozi stran z obsežnimi teksti. Ustvarjanje in objava interaktivnih in izobraževalnih videoposnetkov ter videoposnetkov, ki zgrabijo pozornost, vam bo pomagalo, da boste dobili največ pozornosti ciljne publike. Video marketing se je izkazal kot zelo uporaben za različne faze prodajnega procesa.
Slika 9: Video marketing
10. Preučite vaše zapuščene košarice
Ali nakupovalci dodajajo izdelke v košarico, vendar ne zaključijo nakupa? To je vprašanje, ki ga je treba nemudoma obravnavati. Poleg tega, da vaša spletna stran ponuja enostaven postopek blagajne (nakupa) in več možnosti plačil, morate sprejeti tudi ukrepe, da opomnite nakupovalce, da dokončajo nakup (remarekting, e-poštna sporočila …).
Slika 10: Preučite vaše zapuščene košarice
11. Uporabite mikro influencerje
Influencer marketing se lahko izkaže kot zanesljiv način za promocijo vaših izdelkov ali storitev na družbenih omrežjih. Poleg priljubljenih vplivnežev, bi morali razmišljati tudi o tem, da bi uporabili nekaj mikro vplivnežev (Instagram in ostala omrežja so jih polna). To je lahko stroškovno učinkovita, vendar efektivna in uspešna možnost promocije. Še posebno, če ste na tesnem s proračunom.
Slika 11: Uporabite mikro influencerje
Zaključek
Vpeljevanje digitalnih marketinških orodij in strategij ter upanje na najboljše, ni prava pot. Da bi se prepričali, ali vaša prizadevanja peljejo do rezultatov, si morate ogledati ustrezno analitiko. Spremljanje in merjenje vaših strategij in napredka je bistvenega pomena za ugotovitev, ali jih je treba z ukrepi nadaljevati ali jih opustiti.
Pri Positivi smo strokovnjaki za izdelavo spletnih trgovin na Magento in WooCommerce platformah. Izdelamo vam lahko povsem novo spletno trgovino ali optimiziramo obstoječo. Pomagamo vam lahko tudi s spletnim oglaševanjem, oblikovanjem promocijskega materiala ter izdelavo in optimizacijo spletnih strani vseh vrst.
Vabljeni tudi k branju naših starejših zapisov povezanih z optimizacijo vašega posla:
– Osem načinov za zmanjšanje stopnje zapuščenih spletnih nakupovalnih košaric
– 10 hitrih nasvetov za drastično izboljšanje prodaje vaše spletne trgovine
– Ključni dejavniki uspešne spletne trgovine
– Nekaj koristnih nasvetov kako promovirati svojo spletno trgovino
– Kako s spletno trgovino prodati več: Upsell, Cross-sell & Down-sell
Priporočeni prispevki
Kako spletno trgovino pripraviti na praznične nakupe?
3. oktobra, 2024
Positiva prejela nagrado WEBSI za prenovo spletne strani Telekom.si
16. septembra, 2024
Začnimo
vaš projekt
Vsaki stranki se posvetimo 100 odstotno. Kontaktirajte nas in skupaj bomo našli najbolj optimalno rešitev za vaš posel, skupaj bomo ustvarili nekaj čudovitega.
ZAČNIMO PROJEKT